Referent fra generalforsamling

Kl. 12.00 – kl. 16.00

Dagsorden og referat.

Kl. 12.00  Frokost
Kl. 13.00  Møde med følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent og referent : Dirigent: Erik S. Referent: Frank K.

Erik kunne bekræfte at generalforsamlingen var lovlig indkaldt
  1. Bestyrelsens beretning for det forløbne år:  Blev gennemgået og godkendt.

1. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse:  Blev forelagt og godkendt.

1. Fastsættelse af kontingent: Kontingent fastholdes på kr. 50,- per medlem. Betalingsfrist er den 1. april 2020 og ved anvendelse af mobilepay bedes I angive jeres fulde navn.

1. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år: Blev forlagt og godkendt.

1. Behandling af indkomne forslag: Bestyrelsen ønsker en vedtægtsændring vedr. krav om, at bestyrelsesmødereferater skal lægges på hjemmesiden. Det blev enstemmigt vedtaget, at generalforsamlingsreferater lægges på hjemmesiden, og ikke bestyrelsesmødereferater. Punkt 13 udgår derfor af vedtægterne.

1. Valg af formand : Vi takker Anne G. for det store arbejde igennem de sidste syv år. Irene L-  blev valgt som ny formand uden modkandidater og med fuld opbakning fra generalforsamlingen.

1. Valg af bestyrelsesmedlemmer.: (punktet udgår, da bestyrelsesmedlemmerne var på valg i 2019)  - Irenes bestyrelsespost blev overtaget af Anne med fuld opbakning af generalforsamlingen.

1. Valg af suppleanter til bestyrelsen: Morten S. og Lisbeth T.  blev genvalgt.
  1. Valg af revisor: Dennis L.  blev genvalgt.
  1. Deltagelse i Fabry International Networks 8. Fabry Expert Meeting i Amsterdam d.24 – 26. april 2020: Generalforsamlingen valgte at sende ti deltagere afsted til Amsterdam.
  2.
  3. Eventuel:  Bestyrelsen modtog tak fra Emil for mail og hjemmesideløsninger. Lilian orienterede om planerne for et unge-event. Et komsammen med eventuel overnatning, fysiske aktiviteter, oplæg, workshops mm. Har du emner, som du gerne vil have taget op, hører vi gerne fra dig senest d. 1. marts.

Dages gæstetaler:

Kl. 14.00: Samtale med Søren M. om hans deltagelse i medicinforsøg.
En stor tak til Søren for at sige ja, til at deltage i medicinforsøget.
Mange tak for et indblik i hverdagen og din trivsel med den nye medicin.

Kl. 15.30  Kaffe og tak for i dag

Vel mødt.

Venlig hilsen Bestyrelsen i Fabryforeningen Danmark

Bemærkning
I forhold til de indførte GDPR-regler i 2019. Er der kun fornavn og initialer på efternavne på nævnte personer fra foreningen som fremgår af foreningens referater fra generalforsamlingerne på hjemmesiden.
​Referaterne med efternavnet på øvrige medlemmer er opbevaret i foreningen arkiv.